خدا عاشقم كرد اما.... ( دل نوشته هاى سامان عظيمى )

.....................



خدا عاشقم كرد اما.... ( دل نوشته هاى سامان عظيمى )

خدا عاشقم كرد اما راه و رسم زندگى رو يادم داد ، عزيزمو ازم گرفت اما عوضش خوشبختيشو بهم هديه داد گفتم خدا چرا اون ؟! ... چرا من ؟! ... گفت : مگه آرزوت خوشبختيش نبود ، سكوت كردم آخه حرفى هم نداشتم بزنم خدا دلمو شكست ... گچ گرفتمش اما جاى ترك هاش بر روى دلم موند كه يادم باشه كى شكست؟! چرا شكست؟! تو چاله ام انداخت تا شايد از اين پس راهمو پيدا كنم ، اما من ... من باز هم ... بارها زمين خوردم و دستمو به سمتش بلند كردم اما دستمو نگرفت تا شايد مرد به بار بيام ، از خونه و آشيونم رهام كرد ، طعم آوارگى رو كاملأ چشيدم اما هرگز مزه ى جنون از گلوم نرفت . از تمومه عالم و آدم دورم كرد تا شايد فراموش نكنم يكى هميشه چشمش به منه و سايش بالا سرمه اما من ... من هرجا كه رفتم نوشتم من ... من تنهاى تنهام . انقدر از خدا دور شده بودم كه حتى اگه خود خدا هم مى خواست بهش نزديك بشم ، دلم روش نميشد تا كه روزى توى اوج غم از خدا خواستم مرگم فرا برسه خدا صدامو شنيد اما اعتنايى نكرد ، شروع كردم به كفر گفتن كه چرا منو آفريدى ؟ كه من اينجا اضافى ام ، گريه كنون رفتم كناره آسمون گفتم خدا از عمر من بردار و نصفش رو به عشقم و نصف ديگرش رو به مادرم ببخش اون روز با هر سختى گذشت ، هيچيمم نشد. چند روز بعدش اتفاقى شنيدم : شنيدم عشقم مريض شده و فشارش افتاده و بردنش بيمارستان اونجا بود كه پى بردم نبايد تو كار خدا دخالت كنم و از اون پس براى سلامتى عشقمم شده هر شب دعاش مى كنم و توى اون غروب تلخ و سرد به زانو در اومدم و گريه كردم و از خدا به خاطر تمومه روز هايى كه كنارم بود و حسش نكردم طلب بخشش كردم اميدوارم كه خدا منو ببخشه و عشقم خوشبخت بشه. ( و اين تنها دلخوشيه من تو زندگيه )



نظرات شما عزیزان:

محدث$m
ساعت22:59---18 تير 1391
سلام داداشی شعرت واقعا زیبا بود ازت ممنونم عزیزم تو خیلی خوبی
داداش سامانم عزیزم خیلی دوستت دارم از شعرت مراقبت میکنم
قربونت برم خدای احساس من...


zary
ساعت0:25---12 تير 1391
سلام سامان جون مرسی که بهم سر زدی
داداش گلم خیلی زوده که دلت شکسته باشه و اینطوری با جنون زندگی کنی
خواهرانه بگم زندگیتو الکی هدر نده زندگی همش عاشقی نیس
یه توصیه :به هرچی پشت کنی دنبالت میدوء دوس داشتی عشقت دنببالت بدوء بهش پشت کن


Y ASHEGH
ساعت23:30---5 تير 1391
چه رسم جالبی است !!!

محبتت را میگذارند پای احتیاجت …

صداقتت را میگذارند پای سادگیت …

سکوتت را میگذارند پای نفهمیت …

نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت …

و وفاداریت را پای بی کسیت …

و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بیکس و محتاج !!!



آلما
ساعت21:53---5 تير 1391
سلام داداش گلم بخدا خیلی ماهی منو ببخش که دیر اومدم وبت گلم بخدا از وقتی میرم سر کار مثل مرده میام خونه وبمم به زور می آپم ولی اینقدر برام عزیزی که محاله فراموشت کنم واقعا داداشمی باور کن از این به بعد سعی میکنم هر طور شده بیشتر بهت سر بزنم داداشی

kiki
ساعت12:00---4 تير 1391
سامان جان باز گل کاشتی .متن قشنگی بود.واقعنی....

سوگند
ساعت6:42---4 تير 1391
از خدا میخوام که به آرزوهات برسوندت.البته توی هر راهی تلاش و پشتکار شرط اوله.یه بار 8 سالم بود،مامانم دعوام کرد و منم نشستم برای خودم شعر گفتم و گریه کردم.از اونموقع همیشه وقتی ناراحتم شعر میگم تا خالی بشم.عضو انجمن ادبی هم هستم.منم آرزومه روزی کتابم چاپ بشه ولی هزینش زیاده.توام دعا کن به آرزوم برسم

ramin
ساعت16:55---3 تير 1391

عمیق تر می بینم

بودنهایت را ...

دلم تنگ است بیا


sara
ساعت12:30---19 خرداد 1391
salam dadashim akhe chera enghadr to khoobi?aliiiiiiiiiiiiiiiiii booooooooood.behet tabrik migam mayeye sar bolandimi.movazebe khoobiyat bash faghat hamin.

farzaneh
ساعت14:14---9 خرداد 1391
سامان جونم تو مایه افتخار و غرور من و همه بر و بچه های دلباختگان هستی

دوستت دارم داداشی
پاسخ: خواهش ميكنم عزيزه دلم من هم بهت افتخار ميكنم و دوستت دارم ، شما دار و نداره دلباختگانين خوب من .


dokhtaranedarya
ساعت14:19---7 خرداد 1391
سلام.مطالبتون خیلی جالبه. امیدوارم به لطف خدا به هر چی میخاید برسید .موفق باشی آقا سامان
پاسخ: بى نهايت ازت سپاسگزارم خواهر خوبم ، ممنون از اين لطفت به من. من هم اميدوارم به آرزوهات برسى. راستى اى كاش وب سايتت رو ميذاشتى تا بتونم باهات ارتباط برقرار كنم .


محمدرضا 
ساعت9:39---7 خرداد 1391
salam saman omidvaram halettt khub khub bashe azizam mer30 az lotfi ke nesbat be man dari dadashi
پاسخ: Khahesh Mikonam Dadasham Bazam Migam Jat Vasate Ghalbameh


sahar
ساعت1:15---7 خرداد 1391
داداشی فقط اینو میتونم بهت بگم که به داشتنت افتخار میکنمپاسخ: خواهش ميكنم خواهر گلم منم بهت افتخار ميكنم شما دار و ندار دلباختگانين"

bache olakhe
ساعت3:23---6 خرداد 1391
salam vaghti khoda eki ro miafrine khodesh behtarin chizharo baraie bandeash mikhad bedon ke on hichvaght to ro tanha nmizare pas dege to tanha nisti chon az pedar va madar be to nzdiktare to ashegh bash azizam asheghe eshgh na mashoogh ta khoda to ro be eshgh beresone akhe har mashoghi liaghat eshghe paket ro nadare پاسخ: Khahesh Mikonam Khoobe Man MaMNooN Az RaHnamYi HaYe KhOobet Ey Kash WebSitet Ro MiZashti Golam

آلما
ساعت11:46---5 خرداد 1391
عالی بود داداش گلم مثل همیشه بهت افتخار میکنم
پاسخ: خواهش مىكنم عزيز دلم ، منم بهت افتخار مىكنم خواهر جونم اميدوارم تا ابد منو به عنوان برادريت لايق بدونى


محمدرضا
ساعت22:42---4 خرداد 1391
salam samanam vaghean ziba bud nemidunam uni ke u delame ro che juri baian konam vali vaghean ashk mano dar ovordi

kheali ziba bud

mundam chi begam faghat migam eshgh pako to dari
پاسخ: ممنون داداشم از اين همه لطفى كه بهم دارى ، تو هم از بين همه ى جوون هايى كه ديدم پاك و بىريا ترينى و جات تو وسط قلبمه اى كاش تمومه جوون ها مثل تو بودند داداش محمد رضا . اميدوارم به عشقت برسى و عشقت هميشه قدرتو بدونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط Saman Azimi در چهار شنبه 21 خرداد 1390

و ساعت 21:59



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by samanazimi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




سلام دوست هاى گلم... به وبلاگ من خوش اومدید. امیدوارم از شعرها و دلنوشته هایی که براتون میذارم خوشتون بیاد... . دوستتون دارم. سامان
samanazimi84@yahoo.com




Saman Azimi
Nafas




۩ پناهگاه امن دل ۩ ( ABJi Mehrsa )
ღ☺◄░▒░☼دُختَـرﮯ بـآ اِسآنسـ غـــــــــم ღ☺◄░▒░☼ ( ABJi Zhila )
✯ ✮ ✔End world✔✮ ✯ ( Sherlok )
سنگ يا قلب ( ABJi Sana )
پسرى از شهر باران ( Dadash Mehrab )
دفتر احساسات من... ( ABJi Fatemeh )
ه♥●•٠·˙ ˙·٠•●♥حرفای نگفته♥●•٠·˙ ( ABJi Asal)
حقيقت عشق (ABJi Sadaf )
شب هاى بارانى ( Abji Zahra )
روزى روزگارى ( Dadash Saeed )
بنام خداى بچگى ها... (Abji yeganeh )
music parvaz ( Dadash Mohammad )
♡☼☃ تــا هـــســتــمــ ☃☼♡
لباس زير
کلبه تنهایی من ( ABJi Mina )
شبهای تنهایی ام ( ABJi Zahra )
SarPanahe_Asheghi_Bi Ma'shoogh ( DADASh Mehdi )
Faghat_Maale_Khodam_Baash ( ABJi Narges )
Salam Banoo ( ABJi Maryam Banoo )
Khaterate_Tanhayi_Ham ( ABJi Zahra )
AĻ@cн!ģħ ♪ ☼☺♣ ღ♪☼☻♥ (ABJi Kimiya )
Istgah_Be_Istgahe_Ghalbam... ( ABJi Neda )
Saaf o Sade ( Dadash Ehsan SheytOon )
Harfe Del ( ABJi Ayla )
Khat_Khati_Haye_Zehne_Yek_Princess ( ABJi Princess )
Makhroobeye Roya ( ABJi Melina )
Korean Lovely ( ABJi Mina )
Beinol Haramein ( DADASh Farshad )
Hasti ( ABJi Roghi )
Ghamkade ( ABJi Mehrsa )
Dokhtari_Az_Jense_Baran ( ABJi ... )
Zemzeme_Haye_del (ABJi Yekta And ABJi Elham )
Gham Kade (ABJi Mahsa )
Eshgh Bazi ( ABJi Sheida )
Man Hani 15 Saal Daram . . . ( ABJi Hani )
Taranom ( ABJi Elnaz )
Delbakhteh ( ABJi Zahra )
TEARs & SMILEs ( DADASh Siavash )
Dokhtari_Az_Ehsaso_Havaye_Barooni (ABJi Maryam.Nana)
Marde Tanha ( DADASh . . . )
Asheghe Tanha (DADASh Siamak)
Eshghe Ma ( ABJi Dijam )
Gooyand_Khoda_Hamishe_Ba_Mast.... (DADASh Hossein)
Love Story ( ABJi Diyana )
Tanha ( DADASh Mita )
Be_Faseleh_Yek_NafaS ( ABJI . . . KiKi )
Allah ( DADASh Hamed )
Man_Khodaro_Daram (ABJi Haimy )
Safare Eshgh ( Siavash + Farzaneh )
Zendegi_Lahze Hayi_Baraye_Ba_Ham_Boodan (ABJi Mitra)
Midooni Cheghadr Dooset Daram ? ( Elahe + Ramin )
Dokhtarane Darya (ABJi Sayeh & ABJi Nastaran)
Nagofte_Haye_Delam ( DADASh Nashenas )
Eshghe Tanhayi ( ABJi Shaghayegh)
Hamishe_Ba_Ham ( DADASh Yas o ZanDadash )
Ash'are Asheghane ( ABJi Atefeh )
ALone ( DADASh Ramin )
Daram_Divoone_Misham ( ABJi Sarina )
Dokhtaraki_Be_Name_Sahar (ABJi Sahar)
Mandegar_Tarin_Yadegar ( ABJi Nahid )
Lonely (DADASH Shahin)
Fereshte Haye Ashegh (ABJi Negin)
Rahgozar (ABJi SaharNaz)
DADASh Mehrdad
Eshgh Haye Dorooghin (ABJi Parisa)
DarkSide (ABJi ZarY)
Donyaye_Ghamgine_Mano_Hastim (ABJi Sogand)
DarD_O_Del (ABJi Negin)
DADASH Mehdi
Hanozam Asheghetam ( Fereshteh ABJi KoChOolOoYe AsheGh)
(Meysam + Mahsa)
Eshghe Pak (Faeze + Ahmad)
Eshghe ZiBa (ABJi Hasti)
DelShekasteh (DADASH Hadi)
Lonely Girl (ABJi Atieh )
Eshgh = Naresidan (ABJi Mohadese)
Dokhtare Tanha (ABJi Elena)
Kolbe_Tanhayie_Man (ABJi Farzaneh)
Ghalbe Shekasteh (ABJi Nafas)
DADASH Mohsen
Dokhtari AZ Jense Shishe (ABJi Kimiya)
Bahoone BI Bahoone (ABJi Sara)
Mehrabanane (AbJi Zahra)
Bale Shekasteye Man (ABJi Afsaneh)
AshegheMajazi (Saman Joon)
DADASH Mohammad Reza
Harime Del (ABJi Sahar)
Alma Ariyayi (ABJI ALMA)
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق حقيقى ، عاشقان حقيقى و آدرس delbakhtegan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لی





قالب بلاگفا












شعرهاى سامان عظيمى ؛ اس خالى , سعی کن همیشه تنها باشی , داستان عشق من , نثر , أدبی , نثر ادبی , عاشقانه ها , نثر، أدبی، نثر ادبی، عاشقانه ها , خداحافظ ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 76584
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 648
تعداد آنلاین : 1